27 Ağustos 2009 Perşembe

çok fena


Bilmeyenler için ön bilgi geçelim. Babam Dia-sa bayiliğini aldı. Özi başında duracak ama o işten ayrılana kadar yardımcı olacağım için bir haftalık bir eğitime tabi tutuluyorum bu hafta. ilk 3 gün kasiyerlerle beraber devam ettik kursa. 4. gün yani bugün mağaza sorumlusu kursuna geçildi. tek başımaydım. 09.00-16.15 arası hafif muhasebe tarafından becerildim. çok korkuluydu. rüyama girebilecek kadar korkulu... Espiri yapmak zaten yasak. bi de mağaza İspanyol diye arada ispanyolca terimler var. Bir tanesi "baja" bana okutuyor eğitmen dosyadan bir kuple yazıyı- evet eğitim metodları uyguluyoruz, evet bilinçaltıma hükmediyoruz- ben de ukalalık olacak gibi gelip "baha" diye değil de "baja" diye okudum. mojito gibi=) yanlız onu "baha" diye okuyoruz diye uyardı öğretmenim. ben de peki dedim hep "baha" diye okudum ondan sonra. bugün ruhum içimden çıktı beni izledi bir yerlerden, yabancı idik birbirimize=) böyle. bu kadar. ruhsuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder