18 Kasım 2009 Çarşamba

℮fe∞s:
bir de 2 girls 2cup var, o da müzik yapıyor kızlar kap kacakla
http://www.topmodels.no/flash_model.php?id2search=287 bir de az evvel insan denen canlının ne olarak dünyada var olduğunu düşünmeye başladım, link yüzünden
ha xyz ın kendine çirkin demesi başlı başına bir çıldırma sebebi olarak yorumlanabilir
biliyorum senin şu an yarınki jüriye iş yetiştirmen gerekiyor
ama sorunlu doğdum, ne yapayım?

:qp:
ne olarak derken
sebep mi sorguluyorsun
etin altında meta bişey mi arıyorsun

℮fe∞s:
sanırım
bir an diyorum, bu ben değilim ya da bu bir insan olamaz...
örnek, izdivaç programı izleyen teyzeler...
aynı ırktanız
örneğin, flash tv deki kavgalı karılar kocalar...
linklediğim kıza bak, bir de onlara bak...
bir yerde birşeyler eksik ya da yanlış... ama nerede?
nasıl oluyor da iki kişi de insan oluyor?

:qp:
efe
seni çekerim
bende özledim senle bira içmeye
ama sunum(:
ha çözüm mü istiyorsun
komünist ol o zaman

℮fe∞s:
tamam tamam biliyorum
beni yattım kabul et, ve aralık ta mıdır ne araysa buralarda ol artık!
zira senin için karaciğerimi dinlendirdiğimi bil
bebişim

:qp:
indiiviicualizm
cevap burda
ya keşke eşeklik edip de bitirmiş olaydım da
bakardın bi tartışırdık
hem çok havada
hem çok derin
şeyler dönüyor

℮fe∞s:
öyle
bekleniyorsunuz efendim

:qp:
ev gezileri planlıyorum bende
3 gün sende

℮fe∞s:
6 kişi tarafından yolunuz gözleniyor

:qp:
3 gün nehirde
falan

℮fe∞s:
olurmuş

:qp:
olum
nehire söledim söledi mi bilmiyorum
toplanın

℮fe∞s:
skype?

:qp:
alın biraları
hah
bende alayım

℮fe∞s:
aslında özgede skype var mı ki?

:qp:
koyun monitörü masada 7. kişi
neydi o
ninja törtüldaki şrek (değil, krang miş)

℮fe∞s:
netten beleş konuşma
aaa hayvan
neyi hatırladı
şjkghşjhgljfhslkjfhslkdjfhs

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder