22 Mart 2010 Pazartesi


Bilemedim, sıkılsam mı, üzülsem mi, yoksa keyfime bakıp 12lere kadar uyusam mı? spor mu yapsam, kitap mı okusam, iş mi arasam, master mı yapsam... İşin kötüsü yine alışmak. bu ev hayatı çok durmuş bir zaman. Acaba var olan koşulları mı değerlendirmek başarıdır? yoksa içinden geleni yapmak mıdır başarı? Evet, bir gerçek var para kazanmak lazım. Hatice geçen gün dedi ki; "ben bu meslekten para kazanacağımı düşünmeden okumuştum hep" evet ben de bu gruptayım sanırım=) şimdi sevdiğimiz aktiviteleri paraya dönüştürme zamanı... çok güzel olacak her bir şey. Bizi böylece bir araya getirebilen bir dünyada yaşıyorsak, evet herşey güzel olacak. Size de ara gaz vereyim de, umutlu bir arayışa girin istedim=) Öyle böyle değil, çok seviyorum... aşkım büyük cümlenize karşı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder